Att andas och vänta

Jag har bokat ett privat ultraljud på onsdag nästa vecka. Jag vet faktiskt inte om jag vill gå på det men har kvar det om jag skulle vilja. För egentligen är det ingen idé att kontrollera någonting. Det blir som det blir ändå. Och jag har knappast bråttom med nya försök denna gången heller så då kan jag lika gärna vänta. Ha lite is i magen helt enkelt.

8+5 idag och fortfarande ingen kulle på magen. Men visst känner jag att det spänner och drar i nedre delen av magen. Kanske är det bara så att det är annorlunda den tredje gången? Att jag inte kan förvänta mig att det är exakt likadant? Jag har dessutom en slappare mage nu än innan barnen, en mage som dessutom har hunnit lägga på sig ett liten fettlager under det senaste halvårets hormonsvängningar. Och blodet kan lika gärna komma från sköra slemhinnor. Vad vet jag egentligen? Nå. Just nu bara är jag. Och börjar skolan igen. Start på termin 5 idag! Ska bli skönt med vardagsrutiner att fokusera på 😊

2 thoughts on “Att andas och vänta

    • Lite samma minnesförlust här, när jag väntade lilla H hade jag så ont av gallan och mådde så hemskt illa denna tid så jag har inget minne av hur magen såg ut då.
      Kram 💗

Kommentera

