Endast av eget intresse

Har tyckt det varit intressant att kunna gå tillbaka och se hur jag mått i motsvarande vecka med tjejerna så jag skriver ett inlägg om dagens status.

Illamående men hanterbart med hjälp av medicin, TRÖTT, yrslig och lågt blodtryck (103/54 mätte jag det till idag), hög puls, svullen mage, konstant sura uppstötningar, halsbränna, svullen i underlivet, brösten gör ont och är spända, fett hår och finnar i hela ansiktet. Inget ”glow” här inte… Fast att det är en myt insåg jag redan vid tidigare graviditeter så det förväntade jag mig knappast. Jag är inte en som strålar när jag är gravid helt enkelt. Fast jag är överlycklig över varje symtom! Varje illamåendeattack är för mig ett tecken på att det går rätt väg.

Är hos min mamma i Sthlm och jag kämpar på med att dölja hur jag mår. Skyller på intensiv sommar med mycket jobb, framförallt nattjobb. Får väll se om hon går på det….

Kommentera

