Tvivlen och hoppet

Dagen efter att jag berättade på jobbet mådde jag inte alls lika dåligt, skrämmande och ångestskapande. Trött är jag däremot, fruktansvärt trött och seg. Och får blodtrycksfall till som tätt. Igår var jag mer illamående igen, till min stora glädje 😊. Jag tog även det graviditetstest jag fick från kvinnnokliniken när jag var där sist, ett som reagerar först vid 500 IU hcg, och fick fina streck som framträdde snabbt 😊  Yr och matt tog jag mig sedan iväg med barnen på barnkalas, gisses vilken utmaning 😳. Somnade sedan kl 20 på kvällen och sov som klubbad till kl 9 i morse. Mår lyckligtvis illa även idag, även om det inte riktigt kommer i nivå med när jag väntade tjejerna, och är trött ända in i märgen. Ser ut och känner mig som ett ras, dock ett mycket nöjt sådant 😊😊

Kommentera

