Trött och illamående

I förrgår började illamåendet komma krypande. Framförallt när jag rör mig för snabbt. Och när jag känner kaffedoft. Inte lätt på jobbet där det dricks kaffe i tid och otid. Får börja fika och äta efter alla andra för som det var idag gick det inte att sitta där med dom. Och trött är bara förnamnet. Matt och sliten landar jag i soffan när jag kommer hem. Idag slocknade jag som en lampa och sov 2,5 timme 😳. På jobbet är jag effektiv, men matt. Magen är ett kapitel för sig, uppblåst och trög. Som vid min första graviditet, när jag väntade lilla E. Och brösten har börjat ömma. Allt är än så länge mycket välkomna tecken på att något händer i kroppen som ska hända där 😊

Idag v.4+3 eller 4+5

Edit: Nytt test nu i kväll visar två mycket starka och fina streck. Jag är gravid på riktigt. Just nu väntar jag inte missfall!!!

2 thoughts on “Trött och illamående

Kommentera

