Omslag

Tydligt positiva ägglossningstester redan på cd 12. Kort cykel men ändå fungerande och inom normalspann. Däremot vet jag inte om det slog om redan cd 11 för jag testade inte då, jag var så inställd på att det skulle bli en lång cykel om det nu ens skulle komma någon ägglossning.

Nåja. Idag är det cd 14 så det är bara att leva på som vanligt och vänta nu då. Får se om detta blir den första gången vi inte blir gravida eller om det fortsätter som innan och jag står där med ett plus om 12 dagar. Lite trasig i själen är jag efter mina missfall så det är med viss bävan jag väntar. Men jag hoppas innerligt på en graviditet, en frisk sådan denna gång.

Kommentera

