27:e maj. Hopp?

v.7+4?

Natten till idag vaknade jag och var hungrig! Så som jag gjort hela graviditeterna med tjejerna! Och idag har det varit blodfritt hela dagen, inte ens en liten genomskinlig flytning. Då har jag ändå fortsatt att bära jord och även grävt mängder med gödsel till trädgården hela dagen. Orkar ganska bra men är ändå matt i kroppen märker jag. Märkligast var nog ändå att i morse när vi…ehhhh…höll på med vissa aktiviteter så kände jag plötsligt livmodern. Eller snarare att något i apelsinstorlek flyttade sig i buken.

Så….gravidappen jag avinstallerat är återinsatt. Och hoppet har stigit igen. Tyvärr kanske men det är väll ändå lugnast så. Vad har vi för glädje av att jag går och är ledsen i förväg? Så kanske, kanske, kanske kan det vara så att jag får bli mamma igen i januari!? Snälla, kan det få vara så.

Kommentera

