Paus

Det är fullt ös medvetslös här. Lilla E är mitt uppe i värsta 2-årstrotset utvecklingsfasen. Hannah är ny i världen och vill mest hänga i soffan med ett av mina bröst som kudde. Magknip och knorr tillkommer såklart i den oprövade magen. Jag sover sådär då knorr blandas med hunger på nätterna. Försöker sova nu på dagen när lilla E är på förskolan. Mannen och jag är väll lika trötta vilket resulterar i en del gnissel kring vardagsrutiner och prioriteringar.

Men kärleken är stor och vi njuter, busar, bråkar, testar gränser, myser, kramas och pussas i en enda röra.

Hur som helst har jag ändå valt att pausa här ett tag. Jag kommer också att dra ner på läsandet av bloggar för att ha lite mer tid till annat. Väljer jag att lägga ner helt så återkommer jag och avslutar så klart.

Med hopp om att alla era drömmar slår in och kärlek till alla ❤

IMG_3606.JPG

5 thoughts on “Paus

Kommentera

