Arg dotter :-) Och att det inte går att kommentera

Dottra vaknade skitsur i morse 🙂 Sen har hon skrikit/gråtit/vrålat hela förmiddagen för att hon inte får dricka allt vatten på en gång eller smälla i sig en hel skål jordgubbar på en gång. Och ännu har hon inte kräkts idag *pepparpeppar* osv… Så vi är på väg åt rätt håll!

Annars har jag ett bekymmer. Jag kan inte kommentera hos flera av er. Dina, Mette, Wilda Mathilda, mamma Vilja mfl. Jag har försökt flera gånger senaste veckorna men kommentaren bara försvinner när jag försöker publicera den. Oavsett om jag skriver på telefon eller dator, anonym eller via alias. Bara så ni vet att jag tänker på er!

2 thoughts on “Arg dotter :-) Och att det inte går att kommentera

  1. Tack så mycket. Jag hoppas att kommenteringsproblemet löser sig.

    Vad bra att hon är på bättringsvägen. Jag hoppas att du får lite mer vila nu.

  2. Tack fina!
    Jag måste kolla mina kommentarsinställningar.

    Härligt att hon är på bättringsvägen. Men jobbigt när man är så liten att man inte förstår alla ”nej”. 😉

    Massa kramar ❤️

Kommentera

