Humörsvängningar

Sa jag att allt var så bra nyss? Det kan uppenbarligen ändra sig snabbt.. Igår var det inte så roligt att vara min familj precis. Jag vaknade verkligen på fel sida. Kände mig bakfull och arg från det att jag slog upp ögonen. Lördagen innehöll antagligen alldeles för många aktiviteter för mig då vi var ute i trädgården på förmiddagen, hoppade över eftermiddagsvilan, och sedan for på badhuset där jag var med på ett Crossfit-pass och sedan badade vidare med lillan. Efter det var det hem och byta kläder för födelsedagsmiddag hos vännerna här i byn. Jag och lilla E var kvar till 21.30 ungefär, sen bröt hon ihop och jag var inte långt ifrån att göra det samma. Det är lite för lätt att göra för mycket nu när jag äntligen mår bra, vilket jag får betala för efteråt förstås. Tror inte jag kommer fatta att det tar på krafterna att vara gravid den här gången heller, utan köra på som vanligt. Suck. Stackars mannen…

Idag är nog en bättre dag, tror jag. Har mest hunnit lämna och hämta på förskolan, jobba och nu ligger jag i soffan. Får se vad humöret säger när mannen väl kommer hem.

2 thoughts on “Humörsvängningar

Kommentera

