Kärlek

Just nu befinner jag mig i ett kärleksrus. Jag är mer kär i mannen än någonsin, jag älskar mitt fina barn som är en så fantastisk och spännande liten varelse, jag känner så mycket kärlek för det nya lilla livet som växer inom mig och jag trivs allt bättre i vårt stora hus. Ovanpå det känns det riktigt, riktigt bra på jobb och våren är på väg med stormsteg, jag såg tussilago igår, så det är dags att börja pyssla i trädgården med allt ätbart vi ser fram emot att plantera där. Illamåendet är nästan borta, magen mer eller mindre obefintlig och orken på väg tillbaka.

Det är en bra tid som ligger framför oss nu ❤

One thought on “Kärlek

Kommentera

