v.9 (8+0) Premiär

Jaha. Så var premiärkräkorna gjord för denna graviditet. Har snart tappat räkningen på hur många gånger jag hängt över hinken hitintills idag. Eftersom jag inte får i mig något är det inte mkt som kommer upp heller, men lika illa är det för det.
Så antingen är det ett helt annorlunda gravidillamående denna gång eller så är jag magsjuk. Oavsett vilket så hoppas jag det går över fortare än fortast.
Mannen har tagit barnet och åkt till stan för att komma ut lite. Ensamt men skönt för hon blev verkligen jätterädd och orolig när hon såg mig kräkas. Lilla snutt, som då vill klänga på mamma för att trösta och bli tröstad. Inte så bra…

*ynk*

7 thoughts on “v.9 (8+0) Premiär

    • Ja du, jag vet inte. Låter konstigt kanske men det handlar om min överlevnad att jag inte engagerar mig i turerna fram och tillbaka. Lovar att skriva ett helt inlägg inom någon dag, är säkert fler som undrar.

    • Tänkte tanken, verkar vara samma förlopp ungefär. Men hon var dålig torsdag för en vecka sedan, alltså 8 dagar sedan. Å andra sidan verkar en del barn på förskolan ha varit dåliga i veckan så jag kanske har fått med mig något därifrån när jag varit inne och plockat med leksakerna. Blir till att skärpa upp handtvättningen efter förskolebesöken framöver 🙂

Kommentera

